Jag ska skärpa mig!

Måste börja skriva om roligare saker igen. Jag är en levande, hormonell berg-och dalbana för er som inte förstått det, haha! 

What doesn't kill you makes you stronger - så är det nog. För man lär sig alltid något, även ur de mest bisarra situationerna. Ni vet så himla lite om hur min familjesituation sett ut under min uppväxt eller under de senaste åren. Och jag skriver ganska ärligt i bloggen om mina känslor eftersom det fungerar som terapi för mig, men vissa delar är trots allt privata. Fast nu börjar jag tycka att min blogg blivit så trisst, haha! Tjaffs med pojkvän och familj - sånt är aldrig kul att läsa om. Men det är ju en del av livet det med, tyvärr.

Haha, fuck it - jag borde skriva en självbiografi och avslöja alla smaskiga detaljer och mitt olycksaliga liv!



Kommentarer
Postat av: Emma - Rock the blogg

Ähh va faan, mår du bättre av att skriva av dig ska du ju göra det. Inte tänka på att du måste skriva "roligare"

2010-08-13 @ 08:13:52
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!