För mycket kaffe, för lite sömn

Igår firade vi att Malin fyllt 20 år! Det var väldigt nice men jag önskade att jag gjort lite andra val under kvällen. Nej, jag gjorde inget riktigt dumt som jag ångrar eller så... eller jo jag ångrar det faktiskt. Jag hade kunnat få skjuts med de som åkte hem vid kl 1 och kommit hem vid en rimlig tid och så. Men jag hörde mig för med de som var kvar på festen eftersom jag var orolig över hur jag annars skulle ta mig hem, men de sa att jag inte skulle oroa mig för att fler skulle åt mitt håll. Så jag stannade och hade det kul i nån timme till. Sen ville jag hem, men kunde inte direkt tvinga någon att lämna festen. Och att ta en taxi själv var inte ens ett alternativ eftersom jag är pank. Vilken tid var jag hemma tror ni? - Jo, kl 06.30 imorse! OCH jag jobbade idag.. Det jag hade mest ångest över var att hunden hade varit själv så länge, så när jag väl kom hem tog vi en långpromenad. Så ju fan ut som att han skulle implodera av skitnödighet, stackarn.

Så fyra timmar i en alldeles för skön säng, en riskaka och tre kaffekoppar senare var jag på ICA, redo för att jobba.. aj aj aj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!