Dagen efter

Igår var jag alltså på mitt livs första bröllop. Det var verkligen inget klassiskt bröllop men det hade ingen större betydelse för känslan som fanns där var fantastisk. Kvällen förgylldes av god mat och underbara människor. Det blev även en hel del tårar. Jag chockerade till och med och höll ett tal, haha! Jag kände bara att jag var tvungen att berätta för dessa fantastiska människor vad de betyder för mig och tacka för allt de gjort för oss genom åren och önska dem all lycka i framtiden.

Vi var hemma vid kl 03.30, efter en taxifärd som kostade lika mycket som en flygbiljett härifrån till Luleå. Men imorse blev det ingen sovmorgon, till Alex stora förtvivlan. För det första ringde mamma sitt vanliga lördagssamtal som brukar ske vid halv nio på morgonen.. Men sen skulle vi även möta upp Daniel, som är en av få som vi har kontakt med från vår språkresa, för att ta en fika. Jag skrattar alltid lika mycket när jag är med han och Alex, helt underbara pojkar!

Det kommer bilder från bröllopet lite senare. Alex lillasyster fotade flitigt så jag struntade i min kamera.


Somnade med bröllopsfrillan och vaknade upp som en karaktär ur Star Wars.



Älsklingen och jag! ♥ - Inte helt lätt att hålla ögonen öppna i solljuset utan brillor.
Vädret var jättefint inne i centrala Göteborg. Men givetvis spöregnar det när vi hoppar av tåget i Lerum..


Kommentarer
Postat av: Emma - Rock the blogg

Ditt tal var helt magiskt fint!! Och du såg ut som en pralin från SATC, underbart!!

2010-08-29 @ 13:30:11
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!