Paranormal activity


I filmen Paranormal Activity så lägger de ut talkpulver på golvet för att se om "någon" kommer att gå omkring i deras hus på natten, och givetvis så vaknar de upp av att de hör något och då är det fotspår överallt, till och med inne i deras sovrum. Nu har jag också magiska fotspår som går utanför min dörr, in till mitt rum! Kan det vara en demon ??



Det syns mycket tydligare på riktigt, men än en gång så blekte blixten bort det mesta.




Nej, det enda monstret som bor hos mig (så vitt jag vet) är mitt lilla kakmonster Milton. Nu när snön är påväg bort och det är blött och grusigt ute så släpar han med sig en hel del godsaker hem i sin lurviga päls. Och trots att man torkar av hans små tassar så blir det som ni ser - tassavtryck i hela huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!