När intelligensnivån är på topp!

Nu är jag hemma hos pappa över helgen så då blir det kanske lite blogg igen, whohoo!
Men för tillfället bjuder jag bara på lite citat ;)


Igår. Alex och jag ligger och har vårt vanliga, allvarliga kvällssamtal. Den här gången var ämnet studenten, men som vanligt så kom vi in på andra saker. Alex nöjdade sig över att han köpt en slips..

Jag: Vet du ens hur man knyter en slips älskling?
Alex: Jaa, men det blir ju inte rätt.
Jag: Jag lovar att du bara knyter en vanlig knut så får det vara bra sen.
Alex: Nej, en rosett åtminstone.
Jag: Eller kanske en råbandsknop?
Alex: Hur vet du vad det är?
Jag: Jag har ju gått i scouterna i 2 veckor, och oj va givande det har varit i mitt liv.
Alex: Hur knyter man en råbandsknop då, du som kan?
Jag: Ingen aning, men jag vet hur man gör en dubbelknut :)

Idag. Som vanligt så lyssnar inte pojken när han ska göra det och istället för att lägga märke till det och vara tyst så fortsätter jag att prata.

Jag: Hallå?
Alex: ---
Jag: Men! Du lyssnar ju inte på mig ens. Du är ju i din egna bubbla! VAD GÖR DU EGENTLIGEN?!
Alex: Men det är världens största och minsta häst!
Jag: ---
Alex: Åååh, va liten. Till och med du kan sitta på den älskling!



Snygga barn, leka bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!