Livet hos mamma

Ja, anledningen till att det inte blivit så mycket bloggande på sistone har varit för att jag är hos min mamma och som det ser ut just nu så kommer jag nog att stanna här ett tag. Så ni får stå ut med attdet blir lite halvtaskigt med uppdateringarna.

Saken är den är det är så förbannat tråkigt här! Jag har tre tv-kanaler (Svt1, Svt2 och Tv4), och en dator som jämt är upptagen eftersom min mamma inte överlever en timme utan msn ... Och när jag väl får låna datorn, som nu, så tvingas man sitta här med ljudet av thai-karaoke på högsta volym som ekar i skallen och dånar genom hela lägenheten. Hur ska jag förklara för mina lärare när jag inte gjort mina läxor? "Eh, jag ber om ursäkt men jag försökte verkligen. Men min mamma sjöng karaoke på högsta volym så jag kunde inte tänka klart.." Nej, jag får väl försöka göra det bästa av situationen. Om det bara gick att stänga dörrjävlen! men den är såkalrt trasig, liksom allt annat här.

Det som har räddat min helg har varit Sandras Förhäxad-box som jag fick låna av henne. Jag har varit helt isolerad från omvärlden och bara glott på Förhäxad, haha!



Nej, jag kunde ju inte ens se hockeyn!! Men lika glad för det är jag eftersom HV 71 faktiskt tog sm-guld! YEAH!

Jag: Mamma, HV vann hockeyn!
Mamma: Va? Alltihopen?
Jag: Ja, dom vann alltså sm-guld.
Mamma: Va kuul! Gick det på tv eller?
Jag: Ja.
Mamma: Men är du säkert på att den inte vara reprisen då gummen? 

Ööh, ja juste. Det brukar ju vara repriser av hockeymatcher på tv... eller så inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!