Jamen tjena!

- Det var inte igår!

Vad har hon sysslat med under lovet egentligen, den där kinesbruden, undrar ni nog? 
Ja, och jag kan svara på den frågan ganska enkelt - I stort sätt ingenting!

Min pojke har ju såklart varit hos mig, men vi har mest slappat och diskuterat vår framtid tillsammans. Om bara 5 dagar så ska vi ha sökt in till universitet/högskola om vi nu ska fortsätta plugga och jag är rädd! Imorgon ska vi i alla fall "försöka" komma fram till något. Förutom att ha haft dödsångest tillsammans så har vi hyrt en massa filmer, och jag menar verkligen en massa filmer! Och jag som är så lättpåverkad köpte alla budskap. Paranormal activity fick mig att tro på demoner. Närkontakt - the fourth kind fick mig att tro på aliens. New Moon fick mig att hoppas på att min pojkvän en vacker dag ska förvandlas till en sexig varulv. Och Hurt locker fick mig att inse att jag borde vara överlycklig över att jag var olämplig till att göra lumpen.

Dessutom så har vi låtit pengarna sprudla på shopping och mat. Jag vet, vi är världssämst på att spara pengar och snart behöver vi dem egentligen mer än någonsin. Äsch, vi gillar att leva gött! (hoppas bara att vi kan fortsätta med det.. *host host*)

Dagens citat:
Jag och A är inne på Blå gåsen för att tjocka i oss varsin milkshake. Jag står och klänger på A och ser lika drömmande ut som vanligt, samtidigt som jag glor på en glasmonter inne på Blå Gåsen.

Gubben i kassan: Jaha, så här vankas det bröllopstankar?
Jag: Eh, va?? Kollar upp på montern och ser att det står en massa bröllopsfigurer ovanpå den.
Jag: Nej nej, snarare ett stark chokladsug! Pekar på all choklad inne i montern. 
Gubben: Jaha, haha! Vad får det lov att vara då?
Jag: Klämmer fläsk. Inget, det räcker tyvärr med min milkshake..

Nu är det dags för LÖRDAGSMYS, om det så är det sista jag gör!


2 år gammal bild, men samma couple!


Kommentarer
Postat av: Emma - Rock the blogg

Vi har också sett precis alla dom filmerna!!

2010-04-15 @ 20:25:52
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!