Finns behandling för tungt skomissbruk?

Jag har lite smått insett att jag inte kommer att få med mig alla mina skor och kläder om jag planerar att flytta till hösten och blir placerad i en etta, även om jag förnekat det länge. Så idag började jag rensa i vår stora garderob i hallen. 10 jackor blev det som jag ska ge bort. Men så kom jag till den delen som är liite mer jobbig rent känslomässigt för mig - mina skor. Fram tills idag så har alla skor bara legat i en enorm hög innanför garderoben för att någon, nångång insåg att det var det bästa sättet att få plats med alla skor där inne.  

Men idag har jag alltså rensat bort många par som jag knappt använder och som jag inte tror kommer vara saknade framöver. Men så kunde jag självklart inte låta bli att räkna dem, trots att jag försöker att undvika det. Hela 34 par blev det, bara hemma hos min pappa alltså.. Och då rensade jag skor i höstas med kan jag meddela. Drygt hälften av dem ska nu ges bort/säljas *snyft*.

 



Men så gick jag på stan idag och vad gör jag då? Jo, jag hittar ett par skor på rea som jag spanat
på superlänge och varit nära på att köpa ett x-antal gånger. Kan jag låta bli? -Nej, självklart inte!
Se på det positivt. En dag kommer de också rensas bort och då får nån annan lycklig sate ta dem.
Jag vet, jag är en urusel människa..


De kostade bara 100 kr på H&M, normalpris 299:-


Kommentarer
Postat av: juliamånsson.

vad har du för size? schmessa mig eller slå en pling då du ska sälja/ge bort. jag drömmer om första tjing och du vet att skorna får det bra hos mig ;>

2010-04-16 @ 19:26:22
URL: http://juliaaaam.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Jag har storlek 36 :)

Men ha inte så höga förväntningar nu eftersom mina snyggaste dojjor stannar kvar hos mig ;)

2010-04-16 @ 20:06:50
Postat av: Emma

Man kan aldrig ha tillräckligt med skor!!

2010-04-23 @ 07:30:48
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!