Tick tock

Hallå, vart tog helgen vägen? Man kommer hem från skolan på fredagen, sen går det en halvtimme och sen är det måndag igen!

Fredagen spenderades med min sköna böna Sara. Vi störde oss på USA och färgade håret, precis som vanligt med andra ord. Den här gången så köpte jag en hårfärg som i princip såg ut som Pippi Långstrumps hårfärg. Resultatet - mörkbrunt som alla andra gånger. Jag vet att jag lovade färga håret blont den här gången men jag fegade ur lite och tyckte att jag köpte en hårfärg som var mer än väl dramatisk men det tyckte inte mitt hår som  jag insett är immun mot hårfärg. Nu skiter jag i det här, nu får jag vara brunhårig tills åldern ger min snygga gråa slingor, sånna som min mamma har som för övrigt är 37 år. Ser verkligen fram emot det..

Det är kallt och ruggigt ute så jag föredrar att hålla mig inomhus så gott det går. Men jag hörde på ryktesvägar att det var ganska varmt i lördags. Ja, va vet jag? Jag var ju inne och gömde mig för kylan under mitt Kitty täcke. Nä, helgen gick äckligt snabbt liksom alla andra helger och inget speciellt roligt har inträffat. Därav bristen på uppdatering. Ni hade ändå bara fått läsa om hur jag pillat i min navel och lekt med gamla stearinljus, heh.


Åh, jag hatar hösten och framförallt vintern! Ge mig sommmmaaarr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!