Var är Foppa?

Efter skolan kände jag mig hurtig nog till att åka och träna, men det visar sig att skolan låser sina ytterdörrar kl 16 vilket innebär att alla mina träningskläder är kvar i skåpet, som i sin tur är inlåst i skolan. När jag släppt lös min ilska på dörren och försökt ringa diverse lärare så kommer tillslut min lärare Maria och öppnar - inte för min skull, utan jag hade bara turen att hon var påväg ut just då. Så det blev en timme på gymmet trots allt! Så ringer min Theres och förgyller min kväll när hon vill ha med mig ut på en vuxen kväll på krogen. Vi kommer överens om att hon ska hämta mig vid kl 20 och 19.30 står hon utanför min dörr. Haha, jag är inte en sån person som blir sen till saker och ting, men däremot så gör jag allt i sista minuten så jag var givetvis långt ifrån klar när hon kom hem till mig.

Men vi kom iväg till slut, tog oss nån drink, surrade om livet och hade en allmänt lugn och mysig kväll tillsammans. Det mest upprepade under kvällen var: Vars fan är Foppa? För när vi precis anlänt till stället och ska beställa så står det en man på andra sidan baren som är nått så djävulskt lik Foppa Forsberg. Vi skulle nog gått fram och snackat med honom om han inte bara försvunnit sådär, för vi såg honom nämnligen inte mer den kvällen. Vars fan är Foppa?

Theres är en dyrbar vän som jag aldrig någonsin vill tappa - mitt finporslin helt enkelt! Tack för en fin kväll!

Nu väntar John Blund för imorgon bär det tidigt av mot IKEA, wiiie! 




Vi vet att det var du, så vart tog du vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!