Ja är int' bitter

Mjä, men jag försöker tänka positivt idag i alla fall. För snart är det minsann helg och då blir det IKEA med Sara och hennes mamma och sen ska jag även sova hos henne eftersom det är fest här hemma och då kan jag lika gärna ta bilen och åka iväg så slipper jag vara här och se när det urartar helt. Visst jag var väl en mindre katastof förra helgen men det är ändå värre när vuxna tappar kontrollen helt. Borde inte de veta hur mycket de tål vid det här laget?

För övrigt så har jag grävt fram lite gamla skivor och därmed gjort mina läxor till tonerna av min man Bob Dylan. Vi pratade om det i skolan idag, hur attraktivt det faktiskt är med folk som är riktigt bra på att sjunga eller spela intrument. Med intrument så syftar jag snarare på gitarr som är sexigare än instument som tuba. Jag är ändå nöjd med min älskling som är extremt duktig på luftgitarr och nästan sjunger bra om han är serriös, även om han inte kan texten till någon låt alls i denna värld. Jag kan sätta allt jag har på att han inte ens kan Bä bä vita lamm. Han är bra på annat helt enkelt. (haha, måste väl säga nått för att vara snäll)

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen försöka få mig min skönhetssömn.


Tummen upp för alla glada tankar som cirkulerat innanför pannbenet på mig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!