Saknar daj!

Skoldagen har varit helt fruktansvärt lång, från 8.15-17. Tänkte vara duktig och gå till skolan idag men givetvis så är jag för seg när jag väl står i hallen och ska bestämma mig för vilken jacka och vilka skor jag ska ha så jag var helt enkelt tvungen att cykla till skolan med "rostiga faran". Nog är min cykel rostig alltid och nog är det en fara, inga bromsar har den och ett framhjul som kan lossna i vilken sekund som helst. Men jag överlevde och jag kom till skolan i tid.

Men idag var det en sån dag som det kändes så meningslöst att vara i skolan, man ville egentligen vara någon helt annanstans och göra något helt annat. Självklart syftar jag på att vara med min älskling och bara vara. Saknar att vakna upp och se min söte pojk sova med öppen mun och sedan försiktigt försöka lägga sig på hans arm utan att väcka honom helt och hållet. Saknar våra stunder vid frukostbordet och hur vi sen går och lägger oss ett tag till om vi har tid. Saknar hur vi alltid flummar oss framför badrumsspegeln när vi ska borsta tänderna. Saknar hur han alltid gnäller på att det tar sån tid att vara jag, eller att vara tjej allmänt. Saknar hur han håller om mig och pussar mig på pannan - finns inget kan få mig lugnare. Åh, jag saknar ju hela dig Alexander!

Så, nu har jag lipat färdigt.



Haha, alltid badrumsflumm med daj! <3


Kommentarer
Postat av: Alex

Saknar dig mer gumman!! miljoner av pussar!

2009-09-08 @ 08:32:47
Postat av: isabelle

Avstånd är för kärlek som vind är för eld.

Är elden liten så släcker vinden den,

men om elden är stor så blir den bara bättre och starkare av vinden. :)

2009-09-10 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!