Ett stycke glad

Jag är duktig, det är jag faktiskt och det får jag lov att säga. Jag har gjort bort hela 2 ½ läxor och dessutom pluggat inför psykologiprovet som är på fredag. FREDAG, förstår ni jag har börjat plugga i tid och inte natten till provet. Jag vet, jag är själv överdrivet förvånad för att inte tala om min pappa som höll på att svimma när jag informerade honom om detta. Dessutom så har blivit motiverad till att klippa mig efter att ha tjuvkikat när min klasskamrat klippte håret. Hon blev så fin att jag blev helt inpulsiv och bokade en tid jag med! Så om några veckor är det min tur att hamna under saxen och som det känns nu så kommer det att bli kortare och därmed lockigare. Om håret ändå är crazy, varför inte gå all the way liksom? Jag ska inte säga för mycket, känner jag mig själv så kommer jag ändå att fega ur i slutändan och bara toppa håret. - Jag vet att jag är schizofren.

En sak som förgyllde min dag var att jag kommit på varför det är kallt i mitt rum. Elementet var ju inte på. Jag trodde att det var på full effekt men det var helt avstängt istället, jag hade skruvat åt fel håll.

Jag: Nu har jag för första gången ever fått igång mitt element!
        Har ju aldrig fattat åt vilket håll man skruvar bara.
Pappa: Neeh, det är klart att du inte har.
Jag: Men å andra sidan så vet jag ju fortfarande inte åt vilket håll man skruvar upp en vanlig korkflaska (sliter alltid åt fel håll så att den sitter fast för alltid).
Pappa: Nej, men du är ju väldigt korkad också.  

Alltid skönt med föräldrar som kommer med uppmuntrande ordvitsar.

Förresten så gick jag igenom mina gamla bilder igår och insåg att det skulle vara kul att lägga upp en massa olika bilder från hur man har sett ut genom tiderna. Ja, man har ju bytt frisyr och stil några gånger ändå. Men vi får se om det kommer något sådant inlägg eller inte.

Kommentarer
Postat av: isabella

jag ska hålla tummarna (båda två:)

2009-09-29 @ 23:17:29
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/
Postat av: sara

Jaaa gör det!

2009-09-30 @ 14:44:12
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!