En pläsänt..

..som vi säger på ching chong, fast present kanske låter mer bekant för er.

Min loverboy fyller ju snart 18 och jag har haft det väldigt svårt med att komma på vad jag ska ge honom. Vi har bara varit ihop i drygt två år och det känns som att jag redan gett allt. Haha, tänk hur svårt det kommer bli i om vi är tillsammans i 20 år till då man verkligen gett varandra allt som går. Ja, nu har jag åtminstone köpt en present och jag har en idé på en till grej jag ska köpa - men först behöver jag mitt studiebidrag (eller panta fler burkar). Hoppas bara att hans tumme lämnar hans arsle så han kan öppna min present, det krävs ju två händer för att ta bort alla snören. Annars behåller jag den väl, heh, don't mind me! Pappa verkar också ha planerat en present, men hans är dock bättre än min, typiskt. Men han har ju den där manliga förståelsen som jag saknar. Jag tänker ju mer praktiskt och han tänker mer.. ja, manligt.   


Avslöja inget, det är ju en hemlis! Däför lägger jag ut det på bloggen.
Han har ju den knappast som startsida så han läser den aldrig (inte alls ironisk..)


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha älskling! Jag har två tummar upp och ingen i rumpan anymore!

2009-09-25 @ 13:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!