En fullspäckad fredag

Hej hej, kom just hem ifrån flickvännen där jag sovit inatt, rawr!
Nej, men shit i brallan va mycket vi hann med igår!

  • Åkte hem till Sara vid kl 9.
  • Sålde min gitarr. *snyft* Men jag hade inte tid för den. Pianot stannar dock!
  • Åkte till IKEA i Haparanda. Shoppade för ca 1000 kr.
  • Åkte givetvis över till Finland där vi mötte Sandra. Här lämnar man landet och lyckas ändå möta klasskamrater, haha!
  • Vi köpte skor!
  • Vi var inne i en djuraffär och sa naaaw åt alla söta djur. Sara kollade kaninungar och jag nakenråttor. Nakenråttor ser ut som djävulens avkomma men de är skittuffa! Min nakenråtta ska heta Lucifer Nikki six-six-six Damien El Diablo Basil mus Fransson, Hell yeah!
  • På väg hem lyssnade vi på nostalgiska gamla Hits för Kidz skivor.
  • Vi åkte hem till mig och hämtade min bil och mina sovsaker.
  • Vi åkte till stallet och gick ut och gick med Saras häst.
  • Vi åkte till Ica Maxi och handlade.
  • Vi bakade en dubbelsats med toscakaka.
  • Vi kom fram till att inte skaffa nån sambo eftersom de alltid tycks döda en i slutändan.
  • Vi köpte pizza.
  • Vi bestämde oss för att donera organ och gick med i donatorregistret.
  • Vi såg på Alvin och gänget.
  • Jag hade högläsning ur en bok och Sara städade sitt rum.
  • Jag drack thé och Sara skrubbade bort stearin från en ljusstake.
    (märk väl vem som är den duktiga av oss två)
  • Vi såg nån baseboll film på tv 4.
  • Vi snackade skit som alla andra dagar.
  • Och vi däckade kring kl 2.30.

Jag har ta mig tusan aldrig hunnit med så mycket på en lördag tidigare! Men man känner sig nöjd när man lyckats överaktivera sig så mycket under en dag. Det har i alla fall varit en oerhört lyckad lördag och som alltid så har vi det kanonkul tillsammans min Sara och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!