Det som kallas för motion..

Ja, efter sommarens alla godsaker så har jag väl försökt ändra lite på min livsstil. Försöker till exempel bara att äta lite onyttigare saker på helgerna och dessutom se till att promenera, alternativt jogga, regelbundet. Målet är såklart inte att jag i slutändan ska se ut som en vandrande pinne för är det något som jag trivs med hos mig själv så är det mina kurvor, men just nu är det lite för mycket junk in the trunk. Dessutom så har jag varit duktig och cyklat till skolan varje dag hittills. Men mitt busskort aktiveras förhoppningsvis under slutet av nästa vecka så vi får se hur länge jag väljer min trasiga cykel före bussen som låter mig sova drygt en halvtimme längre.

Idag passade jag även på att fylla på luft i däcken på cykeln men med mitt medlemskap i mensa gjorde att jag var för intelligent för att förstå mig på luftpumpen. Dock så ledde det till att en väldigt söt och snäll pojke stannade kvar för att hjälpa mig pumpa mina däck. Om det inte var för honom så hade jag antingen stått där fortfarande eller slängt cykelfanskapet i containern som står bakom Statoil för att sedan bittert gå hem. Så tack du söte pojk som "förmodligen" läser min blogg!

Nej, nu börjar klockan bli sent och ni vet vad det innebär för min del. Precis, en kopp té och mys framför tvn! Fast ikväll har jag till min stora glädje en ny bok att börja läsa, nämnligen Nattfåk som jag bara har hört bra saker om.


Om boken är så bra som de säger så lär jag vara död imorgon eftersom
jag är en sån person som har svårt att sluta läsa när jag kommit in i en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!