Bajsdag

Idag har varit ännu en tråkig dag att lägga till min samling av värdelösa dagar jag hoppas att jag glömmer bort inom en snar framtid. Men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som varit dåligt. Men i skolan ville jag bara hem och när jag väl kommit hem så ville jag bara bort härifrån.

Vart vill jag då?


Dessutom så har jag börjat kritisera mig själv och mina val av ämnen att prata om. Jag har blivit en sån som jag själv alltid haft svårt för. Jag har inget liv och när det väl händer något som jag upplever som roligt eller intressant, typ ett klipp på internet eller nått som jag såg när jag var ute med hunden, då vill jag berätta det för någon. Ex. Jag såg en älg i skogen igår.. För det första så är det ingen i hela vida världen som bryr sig om vad jag såg eller inte och för det andra så är det liksom inget som man kan fortsätta att prata vidare om. Det slutar som oftast med ett jaha eller ett halvhjärtat hehe och jag märker ju själv att personen i fråga inte bryr sig och snabbt byter man samtalsämne och jag känner mig bara dum. Bläh! Jag ska sluta prata om tråkiga saker och hålla sånt för mig själv, skratta i smyg över mina youtube-klipp, eller mina älgar för den delen. Jag ska i vilket fall som helst inte påverka omvärlden och få någon att känna sig obekväma när dem inte har något att tillägga till det jag säger. 

Dessutom vet jag vad jag vill bli när jag blir stor - apskötare på kolmården. Apan Enzo kanske får bestämma samtalsämne. Vi lär ju ha lika många intressanta saker att dela med varandra, om inte han har ett intressantare liv såklart. Vänta, jag kan ju ändå inte bli apskötare för jag har inte läst biologi. Skit också! Bye bye Enzo..


Vi har ju samma morgonfrilla i alla fall, det är ju alltid nått.


Kommentarer
Postat av: isabella

drömma kan man ju alltid:) och jag tror inte att du måste ha läst biologi för den delen...

2009-09-15 @ 20:42:42
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!