Ann Al

Idag har jag fått min första läxa den här terminen och den gick ut på att redovisa ett anslag ur valfri film. Självklart så ska jag redovisa tillsammans med min Sara och filmen vi valde blev Kill Bill. Så efter skolan så skulle jag tvinga henne att gå hem med mig för stegräknarns skull, som jag lyckats nollställa hela 2 gånger idag. Men givetvis så råkar pappa köra förbi och hämtade upp oss längst vägen. Där rök dagens motion..

Vi flummade på som vanligt innan vi slutligen tog tag i arbetet och gjorde bort det. Det gick ganska snabbt sen var det bara att flumma vidare. Dagens största samtalsämne var nog analen och bara allmänt skitsnack (bokstavligt talat). Haha, det går inte beskriva hur mycket vi skrattade under det samtalsämnet. Med andra ord så började vi tala om det väldigt serriöst men liksom alla andra gånger så urartade det. "Vad var det?" (internt) Är det inte underbart att bara ha en vän som man kan snacka med allt om? Jag vet inte om det beror på att jag är så pratglad och öppen som person att jag typ tvingar den andra att vara likadan.

När vi väl kollade på klockan så hade tiden flugit iväg och jag fick köra Sara in till stan så att hon skulle hinna med sin buss. Jag och min begåvning på att köra bil alltså, haha! Ibland undrar jag själv hur jag lyckades ta körkort. Får väl skylla på att det var ett tag sedan jag körde eller nått.

Näh, nu blire en kopp med grönt té och lite mys framför tvn, inrullad i mitt hemmagjorda lapptäcke!
kl 22.00 är det True Blood på SVT1 för er som inte sett det tidigare. Den är andra avsnittet som de sänder och första asvnittet kan du se på svtplay.se om du missat det.

 Ha en fortsatt mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!