Det senaste, om mig såklart

Anledningen till att uppdateringen varit lite taskig är för att jag inte haft något speciellt att blogga om. Fast ni kanske är intresserade av att läsa hur mina så kallade "powernaps" har börjat urarta helt och att jag numera sover i 3-4 timmar mitt på eftermiddagarna. Eh, nej det intresserar er nog inte - därför dåligt med uppdateringar.

Har egentligen inget att blogga om nu heller när jag tänker efter.. Haha, va värdelös man är! Näh, men nått ska man väl komma på att skriva om. Jag kan väl uppdatera er lite kring vad som är aktuellt i mitt lilla liv at the moment.

* Min mamma har fått en dator. Vad innebär det då? Kommer jag att vara mer hos mamma nu eftersom det finns mer att göra där? Svar: Nej, nope, nix, inte alls. Däremot lär jag ju få x-antal telefonsamtal från henne eftersom hon inte vet något om hur en dator funkar i princip, dessutom har hon ett närminne som en guldfisk och extremt oteknisk i allmänhet.

* Jag ser fram emot halloween samtidigt som jag känner mig less på det redan i och med att halloween-hysterin redan börjat och inget verkar bestämt. Tanken är väl att vi ska ha nån sorts utklädningsfest. Klassfest vägrar jag att kalla det numera eftersom det bara är en femtedel av klassen som är närvarande i slutändan. trisst!

* Imorgon är jag ledig och passar då på att provjobba. Hoppas verkligen på ett extrajobb nu, vilket behövs i och med allt som ska betalas i samband med vår Indien-resa. För att inte tala om alla mina små åkturer till Göteborg, som för tillfället känns väldigt långt bort. Kommer nog inte åka dit förrän till sommaren. Men känn ingen sorg för mig Göteborg för snart flyttar jag!

* Min pojk är hos mig om bara tre dagar! Oh my Brangelina (man ska ej missbruka herrens namn), det slog mig just att det inte alls är länge kvar!! Nu vaknade alla fjärilar i min mage.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!