Jag har fölängt livet!

Ja, om ett gott skratt förlänger livet så borde jag avra så gott som odödlig vid det här laget. Herrejivlar va bra det var!! Grejen var att det var fler komiker än Pablo och alla var helt suveräna, helt klart värt pengarna! Och som pricken över i:et så var vi och åt på Exotic efteråt (alltså inte hamburgare!) vi satt där länge och snackade skit och filosoferade, alltid lika trevligt. Jag tror att vi båda var överens om att vi måste hitta på fler sånna här grejer att gå på.

Efter maten blev det en mindre promenad till bilen som var parkerad på andra sidan stan. Problemet var bara att bilen helt immat igen, så jag fick starta bilen och alla dess funktioner och sedan var det bara att snällt sitta och vänta tills det gick att se något genom rutorna så att jag kunde köra hem bruden till Square-Bay.

Tack för en kanonkväll!



Pablo himself och jago.

Sara och en av de andra komikerna.
[Lägg märke till att hon hade luggen utsläppt idag!!!!!]

 

Kommentarer
Postat av: isabella

Till och med jag som inte brukar underhållas av komiker tycker han är GRYM! Han var för övrigt och besökte vakna med the voice för några veckor sedan med tanke på denna turne i sverige... kolla in det



kram

2009-10-18 @ 15:03:37
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vad superfina ni var! :D

2009-10-20 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!