Get inked

Ja, jag är fortfarande supersugen på att gadda mig men jag vet bara inte vad jag ska tatuera för något. Skulle vilja ha nån fin text eller något, men jag är ju sämst på att komma på något sånt. Sen skulle jag vilja ha något skrivet på thailändska bara för att göra det lite mer personligt, men vad ska man skriva då? Eller kanske något litet, enkelt men snyggt motiv någonstans? Nej, jag ska bestämma mig snart så att jag kan boka tid och få det gjort. För, it shall be done!

På tal om tatueringar så läste jag om en kille från Umeå som hade druckit "lite för mycket", däckat och sedan vaknat upp med en helt ny tatuering på benet - en 14 cm lång snopp med fyra pungkulor. Han har inget minne av det hela men tydligen så ska han ha gått med på det, sen är ju frågan hur pass psykiskt närvarande han var just då. . dagens samhälle, suck. 



Läs hela artikeln om idioten - här -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!