Försöker förstå..

Jag har lite tankar som till och från spinner omkring i min skalle, sånt som jag inte förstår mig på. Nyss var det idominfjortisarna och nu detta.. 

Vad är syftet med att rita snoppar på allt som man kan rita snoppar på eller på saker som egentligen inte borde ha nån snopp på sig rent tekniskt sett, eller varför bara skriva ordet snopp? Vad får man ut av det? Vad är syftet? Det är ju snoppar över allt numera, på busshållplatsen, i matsalen, på bänkarna, på anslagstavlan i vårt klassrum i skolböcker - ja, överallt med andra ord! Whyy? Har man någon sorts inre aggression som på något sätt släpper när man fått rita en snopp eller skriva ordet snopp? Eller är det någon sorts mindervärdeskomplex över sitt egna "paket"? Vinner man någon som helst respekt av att rita en snopp? Höjden av mognad på gymnasiet kanske är att rita en snopp på valfri offentlig plats. 

Snälla du som ritar snoppar och kan stå för det, förklara för mig vad du får ut av det! Vi kanske kan träffas så kan jag lära dig/er att rita lite roligare motiv - som små söta djur eller blommor.
Hör av er idioter!

[personlig rekord i antal gånger ordet snopp dyker upp i ett inlägg, YES status!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!