And that's the way the cookie crumbles

Ja, det blir väldigt lite bloggande när pojkvännen är här eftersom jag inte vill att han ska tro att jag prioriterar något annat *host host*. Men förrutom att äta upp marrängtårtan så har vi hunnit med lite andra saker. Vi har bland annat sett på skräckfilm i 3D - My Bloody Valentine, jag som bajsar på mig när jag ser en skräckfilm som vanligt tänk då hur jobbigt det var att känna yxan komma flygandes ut genom tv-rutan. Usch..  

Något som jag är lycklig över är att jag fått jobba extra på ICA, samtidigt besvärar det mig eftersom Alex får sitta hemma och tråka medan jag jobbar. Fast han vet mycket väl hur viktigt det är för mig och vårt förhållande att jag drar in lite cash. Hur ska jag annars ha råd med alla mina telefonräkningar och resor till Göteborg?

För övrigt så börjar jag känna mig stressad över halloween-festen på fredag. Inte själva festen, men det faktumet att man ska klä ut sig. Tanken med att klä ut sig är ju superkul, men va fan ska man klä ut sig till? Imorgon ska jag försöka komma fram till något, för efter jobbet ska jag till barnens hus och toys 'r us för att kolla på deras utbud - känner dock på mig redan nu att jag inte kommer hitta något som kan hjälpa mig direkt, om jag inte är ute efter att vara Hannah Montana eller någon ur High School Musical. Nån som har nått förslag? Och nej jag vill inte vara Mulan, haha!

Juste, idag har min inre desperata hemmafru tillfälligt ploppat upp igen och den här gången blev resultatet chocolate chip cookies! Det var dock svårt att undvika att äta upp kaksmeten eftersom det smakade exakt som min favoritglass från Ben & Jerrys - alltså den med kaksmet i. 


Kan ju meddela er att de blev så där jobbigt goda.. Mmm..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni kan ju alltid vara Vanessa Hudgens och Zack Effron ;)

2009-10-28 @ 14:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!