Rakt in i blogg-väggen

Hej, jag har gått in i blogg-väggen. Där har ni anledningen till att jag inte bloggat på typ två veckor.
Jag har känt mig helt blank, inte haft något att skriva om helt enkelt. Allt har kretsat kring skolan.. När jag tänker efter så har jag inte ens suttit vid datorn den senaste veckan. Kanske beror det på att min dator är så äckligt seg och förmodligen kryllar av virus. - Jag väljer att bojkotta datorn helt enkelt.

Nu ska jag gå och läsa min klasskamrats rapport som förmodligen kommer äga ut min egna rapport. Imorgon ska vi i princip betygsättas efter vilka fel vi hittat i varandras rapporter. Vilken idiotisk grej! Jag vill inte veta vilka fel jag har gjort, och ännu mindre påpeka vad någon annan har gjort för fel (om jag nu hittar några). Känns helt fucking otroligt jobbigt! Jag har haft en jobbig känsla i magen hela dagen pga ångesten inför det här - känns faktiskt lite som att vara kär! Man vet inte om det är en behaglig känsla eller om man vill spy. Lutar nog mest åt det andra alternativet i det här fallet.. bajskorv-fastklämd-i-en-hårig-rumpa på det här arbetet säger jag bara!



- Eller vad klagar jag över egentligen..


Kommentarer
Postat av: isa

JA, äntligen skrev du :). Mer mer mer...

2009-11-19 @ 19:20:47
Postat av: Sandra

Shit pommes vad vi såg små ut på den bilden!

2009-11-20 @ 16:47:03
Postat av: isabella

välkommen tillbaka!

2009-11-21 @ 11:44:00
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!