Vårstädat!

Hallåj! Idag har jag inte gått på min körkortsteori. Tanken var att jag isället skulle få tid till att plugga teori hemma istället, men vad hände? - Jo, jag somnade! Men när jag vaknade så kollade jag på Australia som jag pinsamt nog lånade av Sandra för typ 3 veckor sedan. (Imorgon får du tillbaka den, promise!) Den var bra, lite seg men söt och bra. Och efter filmen så drog jag igång med, hör o höpna, vårstädning av mitt rum! *tam tam* 

Har bland annat rensat ut en massa papper som jag sparat både från högstadiet och från början av gymnasiet. Sen har jag även rensat ut delar av min garderob. Så småningom så ska jag rensa ut verkligen allt som inte används längre, eftersom jag inte har plats för fler plagg som det ser ut nu. Men mamma har lovat mig en helt egen garderob hos henne.
Mitt rum ser åtminstone rent ut nu, så länge man inte kollar ner på golvet för där ser det ut som att jag slitit loss allt mitt hår. Det flyger omkring små hårbollar á la vilda västern i mitt rum. Borde jag kanske dammsuga?

Nu blire ett telefonsamtal och sen väntar jag på John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!