Tillbaka till rutinerna

Kändes riktigt sugigt att vara tillbaka i skolan idag. Plus att jag var så fruktansvärt trött idag eftersom jag vaknade mitt i natten och inte hade den minsta aning om var jag var någonstans. Var jag i Auschwitz, Luleå eller Göteborg ()? När jag insåg att jag var i mitt vanliga, tråkiga rum så somnade jag snabbt om. Kändes som att jag bara hann sluta ögonen innan alarmet på min mobil satte igång.

Väl i skolan så märkte jag ganska snabbt att många av mina klasskamrater bestämt sig för att stanna hemma, helt förståeligt. Jag passade på att däcka under min geografilektion. Somnade så gott att jag till och med dregglade på min fina väska, haha! Under dagen så har jag förrutom skolan även hunnit med att växla tillbaka de pengarna som var över från Polen till kronor och sen snabbt shoppa upp de pengarna. Skulle egentligen köpa nya jeans-leggins men när jag ville ha ljusblå leggins och upptäckte att det fanns ungefär 10 olika nyanser av ljusblått så gav jag upp och köpte två tröjor istället.

Och vet ni, nu har jag bokat min resa till mitt älskade Göteborg för 1 164 kr med tåg, sittplats.
Fruktansvärt dyrt men oj vad det är värt det! Den här gången ska jag ta med min min kudde. Förstår inte varför jag aldrig kommit på det tidigare. Saknar dig så Aleksch! <3


 
Dagens inköp (från Monki) - En lila, stickad, oversize tröja för 250 kr och ett blommigt linne för 100 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!