Min inre Ernst

Idag gjorde vi äntligen bort den sista redovisningen om folkmordet i Rwanda. Det har varit ett lyckat grupparbete men alldeles för många redovisningar. Vi redovisade för 9:or idag och de verkade lagomt intresserade, vilket är helt förståeligt. Efter redovisningen så slutade jag och hoppade på bussen till Mjölkudden där jag skulle träffa Theres på hennes jobb och försöka hitta min inre Ernst Kirchsteiger - hon är alltså snickarlärling. Tanken var väl att jag skulle få sommarjobba med henne där så idag skulle jag få känna lite på yrket som snickare. I strumpbyxor (som gled ner hela tiden), klänning och snickarhandskar fick jag hjälpa till med att täcka golv i två lägenheter. Efteråt så kändes det helt okej, men det visade sig att jag ändå inte kunda sommarjobba där eftersom att det redan var fullt.

Synd, då blire mindre pengar för min del under sommaren men samtidigt så blir det mer tid för körkort och mer tid i Göteborg, vilket också innebär att jag kommer vara pank efter sommaren. (Men jag har jobb de första fyra veckorna i alla fall.)



Har alltid håret uppsatt när jag sover, det här är alltså min mogonfrilla.
Ser galet Mulan ut, hahaha! - flygande nackhår kanske?

Kommentarer
Postat av: SaraN

Du ser verkligen ut som Mulan på den bilden =O

Fast sötare, naturligtvis.

2009-05-14 @ 22:30:56
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!