Mmm..

Till dig: Så där gör man bara inte ditt pucko!
Så, nu var det sagt.

Idag försvann min sovmorgon eftersom vi hade nationellt prov i engelska B. Kan även meddela att det var första natten på x antal år som jag sov med öppen dörr eftersom jag fick panik och blev mörkrädd. Tvingade även Milton att sova med mig. Sov riktigt sämst ...

Skulle vara lite snäll och fixa kaffe till klassens fik imorse och givetvis så häller jag ut allt kaffe på golvet och över mig själv (+ mina vita skor). Vad ska man säga, just my luck. Resulatet var att jag fick koka nytt kaffe och dessutom fick jag gå omkring resten av dagen och lukta kaffesump. Det bästa med dagen var massagen på idrotten! Jag dog när Sara smörjde in min halvnakna kropp med massageolja. HAHA! Rawr, va sexigt va? Där fick ni något att fantisera om, era töntar! Efter skolan så gick vi och köpte mjukglass, årets första för min del. Yum yum, det ska vara mjukglass i bägare med vit chokladsås och krossade nötter på - lätt det godaste.

Nej nu ska jag fortsätta att vara deprimerad och äta sorbet och se på nån serie..
Kanske kollar på första säsongen av Förhäxad, eller One three hill eller varför inte klassikern Sex and The City? 


Kommentarer
Postat av: ishbell

Låter sjukt gott med toppingen du beskrev! Blir det mjukglass med sandra, sara och dig får du påminna mig :D !

2009-05-10 @ 00:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!