Ice Tea Peach! ♥

Typiskt igår var jag så hyperaktiv att jag blev sjuk när jag väl slappnade av på kvällen. Pappa fick superdåligt samvete för att vi inte hade någon febernedsättande medicin hemma. Men i morse var han helt underbar! Han var och letade efter Ice tea peach hela morgonen åt mig och hittade till slut pulverförpackningar så att man kan blanda sitt egna ice tea och som han sa så slipper man ju betala för en massa vatten vilket man faktiskt gör när man köper drickor på flaska.
Jag har tjatat om Ice tea peach enda sen jag kom hem från Polen. Han kanske är less på mig helt enkelt, hih!

Snart är det dags att Stadsmaran (1 mil). Inte taggad, inte taggad, inte taggad, kommer aldrig att bli taggad.




Gud va mycket inlägg om drickor det har blivit på sistone. Nåväl, det är ju sommar och då är det viktigt att dricka mycket!

Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!