Götet

Efter en tågresa med sittplats i 18,5 timmar utan kudde (eftersom jag givetvis glömde den) så var jag äntligen framme i Göteborg. Kändes helt obeskrivligt underbart att få dyka ner i min pojkväns armar på tågstationen. När vi sagt hej och pussats och kramats nog många gånger så gick vi vidare in till stan för att äta lunch.

Väl hemma i Lerum så kände jag mig helt slutkörd efter en natt med knappt någon sömn alls. Så vad passar då bättre än att ligga i soffan, kolla på film och bara gosa? Det blev Marley och jag, jag tyckte den var supersöt men samtidigt lite jobbig. Gud, jag tänkte bara på Milton och alla hans syndrom när jag såg filmen. Ja, juste jag fick ju en present av Alex när jag kom. Haha, inte helt oväntat så var det Twilight på dvd, men sen fick jag även en ny pincett av honom eftersom jag gnällde på tåget om att jag glömt min pincett hemma. Jag varnade honom om att jag skulle gå omkring och se ut som en grottmänniska med bara ett enormt ögonbryn - det var nog det som skrämde honom till att köpa en ny åt mig.

Imorgon när han är i skolan så ska jag förmodligen njuta av extramaterialet till Twilight. Wiie!

Hare gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!