Full fart!

Haloj! Tänk va aktiv jag varit idag (för en gångs skull). Skolan var ganska händelselös, vi hade i princip bara ett idrottsprov idag. Men när jag kom hem så var det full fart. Började med att fixa lunch åt mig och pappa och sen tvättade jag en massa kläder. Efter att jag tvättat klart så fick jag den briljanta idén att baka, och inte vilken kaka som helst utan Blondies! Den med god fantasi kanske förstår att det är en släkting till Brownies, men istället för vanlig choklad så tar man vit choklad. Jag är ju en riktig sucker för vit choklad! 

Sen när jag väntar på att ugnen ska skrika att kakan är färdig så ringer jag till 3, alltså mobilföretaget, och diskuterar med dom om mitt abonemang som går ut nästa månad. Hade ju egentligen tänkt avsluta mitt abonemang och skaffa halebop som alla andra barn har (grupptryck, grupptryck) men han lurade mig till att fortsätta med 3 ett tag till. Haha! Jag har ju sagt att jag är svag för försäljare. Nu fick jag ett abonemang som är betydligt mycket billigare och som dessutom passade mig mycket bättre plus att jag fick en helt ny mobil som kommer nästa vecka. Galet skönt för min andra jävla mobil bara dampar vad man än ska göra. Den har till och med slutat med att berätta när jag ska ta mina p-piller trots att jag ställt in den på alarm som ska repeteras varje dag.

Efter att jag lyckligt lade på luren och tog ut kakan så övningskörde jag med pappa och hämtade min nummerlapp inför stadsmaran imorgon, fick nummer 4763 - inget vinnarnummer kan jag meddela, haha! Jag planerar att gå milen, inte springa. Nej, det skulle aldrig falla mig in att springa.

Det blir inte full fart imorgon helt enkelt.


Mina nya lover som kommer på tisdag Sony Ericsson C510

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!