Dzień dobry skarbonki!

... Goddag Spargris!

Nu är jag tillbaka från Polen. Jag har haft en helt underbar vecka där med alla mina fina klasskamrater. Resan har varit väldigt lärorik och väldigt känslosam för min del, samtidigt som den varit bland det roligaste i mitt liv. Vädret har varit helt fanastiskt, större delen av klassen har pressat sönder under veckan. Själv så har jag jättesnygga ränder överallt eftersom varje gång jag har bytt plagg så har det blivit en ny rand. Shoppingen blev en besvikelse för mig. Jag var helt enkelt inte på hugget för att hitta något. Men nu när jag har lite pengar över så ska jag investera i ett par nya jeansleggins i alla fall och sedan så ska jag även försöka ta mig till min boyfriend innan månaden är slut. Får snart läggas in på rehab om jag inte får en smarrig pöss av honom.

 Blir ingen lång uppdatering ikväll eftersom att jag ska hoppa in i duschen och sen prata med min älskling resten av kvällen/natten.


En stekarbild får sammanfatta resan just ikväll.
En dag på uteserveringen i Krakow - brillorna hamnade på sniskan med flit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!