Duktig flicka

Nu har jag äntligen gjort bort min historierapport som skulle vara inlämnad innan vi åkte till Polen. *två tummar upp*
Och vet ni vad! Jag har varit och övningskört med min pappa för första gången. Det gick jättebra, men han var måttligt nervös måste jag medge.

[Jag satte mig i förarsätet och log mot honom.]
Jag:  Äru nervös eller nått? *ironisk*
Pappa: Ja, men va fan tror du! En helt ny bil har man ... Fan, kör du in i något nu så bryter jag nacken av dig!
Jag: ... jaha, men då kör vi. Ska man ha växeln på R när man backar?
Pappa: *blir blek i hela ansiktet*
Jag: Skojja bara va fan, chilla lite.
Pappa: Stäng av radion! Tror du jag vill dö med rix fm i bakgrunden?!

Ja, det var riktigt roligt att köra med pappa som tydligen får tourettes syndrom när jag kör bilen. Som grädde på moset så hämtade vi upp mamma som stolt klappade mig på axeln när hon väl såg att det var jag som satt bakom ratten. Hon somnade till och med i baksätet, för att jag kör så mjukt menade hon. Söta mamma, hon skulle inte ens klaga på  min körning om jag så körde rakt in i ett träd till skillnad från min pappa, oj oj oj!

Nu blir det en ostmacka och en kopp té. Sen ska jag packa upp min väska och läsa lite inför det nationella provet i Engelska imorgon. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!