Bloglovin, rapport, fotboll och vitamindryck!

Följ min blogg med bloglovin
Ja, nu kan ni även följa min blogg med bloglovin! Skojsigt va?

Jag skriver på min rapport nu med för fullt (sort of). Men jag blir hela tiden distraherad av annat. Som att kolla på sista avsnittet av Andra Avenyn som jag missade när jag var i Polen, youtuba bra musik, ta kafferast två gånger och vara social med pappa och såklart blogga. Allt för att slippa göra det jag ska helt enkelt. Ska försöka bli klar innan Champions League finalen ikväll. Haha, har hon blivit fotbollsintresserad undrar du nu? Jag svarar: Mjää, men jag ska kolla ändå. ;)


Min nya förälskelse - Well's vitamindrycker!
 De smakar saft, och jag är ju helt såld på saft eftersom jag inte dricker läsk,
 och dessutom är de ju proppade med alla de vitaminer du behöver.

Är du också en saft-lover så bara måste du testa en av dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!