Bajs väder

Hallå i lådan! Gud, vad jag längtar tillbaka till Polen! Inte alla hemskheterna, men själva landet. Där var det varmt och grönt, här är det grått, kallt och trist. Jag blir så förbannat trött när det är sånt här väder ute. Däckade direkt efter att jag kommit hem från jobbet och var så gott som död i tre timmar. Snacka om powernap À la Linn Seger! Hahaha!

Det var avslutning med jobbet idag så vi såg på film, bjöd på godis och sen hade barnen även möjligheten att grilla korv i öppna spisen, eftersom vädret inte tillät oss att vara ute. Söta Jenny hade mig i sina tankar när hon gjorde sitt val av film. Vi såg Chihuahuan från Beverly Hills och den var verkligen bra. Söt, sorglig, spännande och rolig. En jättebra film för er som kanske har yngre syskon, eller om ni är som mig och bara älskar barnfilmer.



Jag tillhör dem som inte tycker att Chihuahuas är små råttor,
fast jag tycker ändå att min bebis är sötare på långa vägar. <3

Kommentarer
Postat av: cika

Tyvärr är jag långt i från så kreativ själv ;)

2009-05-07 @ 18:30:13
URL: http://cika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!