Uttråkad

Nej det här går inte! Nu är Alex i skolan, slutar väl om typ en och en halv timme, och jag är så rastlös att jag kan dö. Jag har inte varit ute ur det här huset sen i tisdags pga diverse sjukdomar. Känner mig nästan som en Big Brother deltagare som är fast här. Vad ska man egentligen hitta på? Vad gör han när han är hos mig och jag är i skolan? Kollar på film förmodligen, typ Matrix, men sån är ju inte jag.

Igår försökte jag fördröja tiden genom att snoka i hans nattduksbord. Man nästan hoppas på att hitta något som man kommer att störa sig på bara för att det ska hända något. Det enda jag hittade var hans wannabe-Harry Potter-brillor som han hade  när han var pytteliten och sen ett nyckelband som det stod singel på. Singel? Hallå eller? Jag skrattade faktiskt lite när jag hittade det. Ett sånt där fånigt band som alla hade runt halsen förrut i ett desperat försök i att inte tappa bort sina nycklar och så stod det olika saker på dom typ Bitch, sexig, upptagen och så singel. Imorse när han skulle till skolan så frågade jag om han inte ville ha med sig sitt nyckelband och så tog jag fram det ur nattduksbordet och viftade lite retligt med det. Han verkade först lite generad, sen orolig över vad jag hade för tanke med att jag hittat det. Men han försvarade sig med att hans pappa köpte det åt honom för nycklarna till mopeden. Haha, okej då.

Nej nu får jag väl ta och hitta på något då. Ta ett bad kanske. Nej, badkaret är fyllt av smutstvätt som jag inte vill flytta på direkt. Kanske en dusch? Får man duscha lika länge som hemma när man är hos någon annan? Kanske gör det ändå, ingen är ju ändå här. Om jag är riktigt modig så kanske jag sätter igång och sjunger mitt Magnus Uggla medley i duschen som jag alltid gör hemma, haha! För mycket information kanske. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!