Neej!

Nu är det inte lika roligt längre. Allt slask har fryst så nu är det glashalt ute, höll på att slå ihjäl mig när jag gick med hunden. Dessutom så har jag lagt märke till ytterligare ett vårtecken, det värsta vårtecknet av dom alla - myror i hallen! Så fort det blir lite varmae ute så invaderar dom små jävlarna vår hall. Det är så förbannat äckligt!

 Idag hann jag även med en kortare runda på stan och köpte mig i ett par leggins på JC för de pengar som fanns kvar på Alex presentkort där. Igår hittade jag ett par snygga gladiatorsandaler. Problemet med dom var bara att de var så platta. Om jag har dom på mig när jag är med min pojkvän så får jag slicka navelludd istället för att pussas. Men men, de var i alla fall fina och rätt så billiga. Nu har jag dock inga pengar, men kanske efter lönen? ;)

Efter att Sara försökt att övertala mig att jag har för många skor så har jag lyckats övertala mig själv att rensa ut garderoben och ge bort/kasta de skor jag faktiskt inte använder. Välgörenhet? Så började det att skämtas om att något litet barn i Afrika skulle få mina pumps och bli överlycklig. Ha ha ha.. väldigt roligt, not.



Gladiatorsandaler kan vara väldigt fula och nästan tantiga när man ser dom på skohyllan men dom kan vara riktigt snygga på fossingarna!

Kommentarer
Postat av: Sara N

- Särskilt om man bär upp dem till något snyggt!

2009-03-17 @ 17:13:10
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!