Nangijala, over and over again

Idag var jag hemma från skolan, men imorgon ska jag nog dit och smitta alla söta. Dock var jag tvungen att gå på musikalrepet från kl 18-22. Dryygt som fan, men nu börjar saker falla på plats för mig i alla fall. Har inte något intressant att komma med eftersom att jag varit isolerad större delen av dagen och bara legat och sett på film.

När jag ligger i sängen, ihopkrupen i mitt Hello Kitty täcke, och kollar på film då saknar jag Alexander som mest. Film blir aldrig så mysigt som när man ligger i famnen hos min älskling. Så kan man lätt snacka sönder en hel film, kommentera varje liten grej och se hur han egentligen stör sig på det men ändå inte säger något. Rätt som det är så får man en puss på pannan eller huvudet och så får man nån fin kommentar - sånt som är så gulligt att man dör och hamnar i Nangijala, där man skuttar runt bland rosa moln och vita duvor. Nej, dagar som denna så saknar man sin älskling som mest. Men om 12 dagar så är han här. Och jag vet att även Sara längtar tills han kommer den här gången eftersom att han har köpt hennes efterlängtade jacka åt henne. Jackan var slut i Luleå i hennes storlek så hon frågade snällt om inte Alex kunde kolla om den fanns kvar i Göteborg. Givetvis så kollade han upp det och köpte den i rätt färg och storlek åt henne. Naw, blev ju nästan lite stolt över honom. Men det är väl ingen nyhet att han är supersnäll & helt wonderbar?



Do you remember? - tjockiskvällen med film, chips och en massa godis.

Kommentarer
Postat av: Alex

Tofflex som fixar allt ;)

2009-03-24 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!