Så lyckat!

Festen igår kändes jätte lyckad! Sandras ansiktsuttryck när hon kom in genom dörren och alla började sjunga ja må hon leva, var helt oslagbar. Det var underbara människor där och jag hade det supertrevligt. Tänk att större delen av klassen faktiskt var där! Nej, det här måste göras om. Visst var jag lite uppe i det blå ett tag men det bjuder jag på.

Sara och jag fick sova i Sandras föräldrars säng som hennes söta mamma gjort i ordning så fint åt oss.Vi gick väl och la oss starx efter kl 4 och vaknade samtidigt vid kl 7. Haha, alltså kan vi aldrig sluta prata med varandra? Munnen går 24-7 när vi är tillsammans. Sandra och Isabelle vaknade senare och skulle sen iväg för att sjunga. Jag, Sara och Jonas skötte städningen av lokalen. Sen fick vi även en liten åktur runt Brändön i Jonas finbil, med sommardäck. Gissa om vi gled omkring? Väl tillbaka hemma hos Sandra så blev det kaffe, kakor och en massa roliga disskutionsämnen. Undrar egentligen vad han hade för uppfattning om oss två pladdermajor, haha! Nåväl det var en helt wonderbar kväll och jag upprepar, det måste göras om!  

Fått bilder av Sara som var duktig och fotade till skillnad från mig som glömde bort att jag hade med mig kameran.


-Sandra när hon blev överraskad-


Haha, tavlan bakom dom föll ner exakt när jag tog bilden.
Sen visade det sig att det var Sandras morfar som målat den. Typiskt Brändön, haha!



Jag och mina chics!


Födelsedagsbarnet och jag.



Syskonkärlek x 2


Bella och jag som är så "lika varandra", haha!
Åh, hon hade lätt den snyggaste klänningen! *vill sno den*


Pimpen Elias med en öl i vardera hand och en brud på vardera sida.


Emma och Isabelle


"När jag är full så blir jag sugen på en stor och saftig korv!"
Hahahah, hur tolkade du det Isabelle?

Kommentarer
Postat av: Linnea

jaa, det var verkligen kul! :) duktigt av er som hade anordnat allting och som städade undan sen. håller med, måste göras om! :D

2009-03-14 @ 17:56:52
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Sara N

Ja gud vad duktiga ni har varit och herregud vad kul vi hade!

2009-03-15 @ 10:27:46
URL: http://djrnh.blogg.se/
Postat av: Din Brur

haha helt seriöst, vi kan fan aldrig hålla käften tillsammans! Stackars Jonas... :P haha! ojoj, det var fan länge sen jag haft så roligt VI MÅSTE GÖRA OM DET! :D :D och snart dessutom...

2009-03-15 @ 15:09:32
Postat av: Isabelle

Så himla kul det var :D Snacka om lyckat girls!

2009-03-15 @ 15:54:24
URL: http://isabelita.blogg.se/
Postat av: isabelle

... tolkningen kan vi ta senare ;)

2009-03-15 @ 15:56:26
URL: http://isabelita.blogg.se/
Postat av: Bella

TJOHO detta skall vi göra om ;D partychicks!

2009-03-15 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!