Rensat kapitel

Nu är det gjort. Jag har, med viss övertalning, rensat skor. Min pappa tycket att det var den smartaste idé jag kommit med sedan jag föddes. Var det allt som krävdes för att få höra det? Ge bort skor, haha!

Nåväl, när jag väl stod där i hallen och skulle bestämma vilka som skulle bort så kändes det jätte svårt. Vissa skor var ju självklara eftersom att de var alldeles för slitna. Men sen finns det ju alltid de skorna som man inte använt så mycket men heller aldrig kommer att använda. Alla skor är olika minnen för mig och man ser hur jag har förändrats genom åren bara av att se på mina skor - olika stilar helt enkelt. Jag ska i alla fall slänga två par skor och sen ska pappa lämna sex par skor till Myrorna imorgon. Känner mig faktiskt stolt över min insats. Nu kan nått emo få lov att köpa mina dödskalle-VANS som jag fick i konfirmationspresent och man så vill. Eller varför inte mina rosa/bruna rutiga VANS? Jisses, vilken period i livet.

Sen åkte även två par rosa klackisar som jag i princip aldrig använt. Varför köper man skor som man aldirg använder? Är jag för inpulsiv när jag köper skor? Köper för att dom är billiga utan att tänka efter om jag faktiskt behöver dem. Nu ska jag bara köpa snygga skor som jag faktiskt kommer att använda! *handen över hjärtat*


Nu finns det gott om plats för nya par, hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Man kan aldrig få för mkt skor nathalie! Jag har en hylla i garaget med mina haha :)

2009-04-02 @ 09:22:56
URL: http://ofeliaochhamlet.blogg.se/
Postat av: Ofelia

Man kan aldrig få för mkt skor nathalie! Jag har en hylla i garaget med mina haha :)

2009-04-02 @ 09:25:35
URL: http://ofeliaochhamlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!