Överdrivet lång & onödig dag

Kom hem för ett tag sen från musikalrepetitionen. - Fattade nada!
Vi hade sovmorgon till kl 11.50 idag, men givetvis så lyckas jag boka in en instruktionsrunda på Helex kl 9.30 så jag var ändå tvungen att åka in till stan tidigt. Jag trodde att rundan skulle ta typ en halvtimme med efter bara 4 minuter så hade hon visat mig hela gymmet. Alla affärer öppnar inte förrän kl 10 så jag fick gick in i alla möjliga frisör salonger som hade öppet och minglade samtidigt som jag värmde mig. Blev egentligen bara mer sugen på att klippa mig när jag såg att hår ligga och skräpa på golvet där inne. Efter att ha väntat ett tag så kom i alla fall Sara och Elias in till stan så då slapp jag vara så ensam. Vi kollade runt på körskolor, men ingen var där så det fick vara.

Idag så hade Monki premiär i Luleå. Ett tag så tyckte jag faktiskt att det var roligt. Men efter att ha kommit dit och sett hur alla människor flög omkring i affären som vildvittror så slog tanken mig att alla kommer att gå omkring i kläder från Monki framöver - Inte kul med andra ord. Nåväl det hindrade mig inte från att köpa något, ryckte i princip åt mig första bästa plagg och det blev en body med lite spets. Har dock ännu inte provat den men om den inte sitter bra så är det ju bara att lämna tillbaka den. Hellre prova den hemma än att fastna i helvetets kö till provhyttarna. Sen så har vi inte haft en enda serriös lektion på hela dagen så vi hade i princip kunnat vara hemma istället.  

För övrigt så fyller Nemo år idag! 19 år, kan ni tänka er? Ja, tiden går snabbt.
Kändes som det var igår som vi lekte med Barbiedockor.



En av mina äldsta och absolut bästa vänner. Grattis på födelsedagen Linn fucking Seger! =D
-Finns alltid en speciell plats i mitt hjärta för dig vännen och den kan ingen ta ifrån dig-

Kommentarer
Postat av: flummo,nemo osv;P

nååå,du är hur gullig som helst! jag älskar dig

2009-03-20 @ 13:25:52
Postat av: Mia

Grattis till henne :)



Men haha, jag har spanat in den där body:n, jag äger som ingen hittills (A) :)

2009-03-20 @ 16:31:39
URL: http://miaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!