Nästan glad idag!

Fy va skönt det kändes att göra bort Rwanda-redovisningen idag. Det kändes som att det gick riktigt bra, trots att redovisningen blev lite lång. Men lärarna verkade väldigt nöjda, även om de också påpekade att vi höll på lite för länge. Det var en riktig lättnad efteråt i alla fall för nu slipper man tänka på det i några veckor åtminstone. Allt ska ju redovisas igen i Polen fast på engelska. Får se hur det går.

Efter skolan var jag på stan ett tag och skötte mina secret buisness, sen åkte jag hem, käkade lite snabbt och åkte och jobbade. Känns som en bra dag överlag! Inatt sov jag superdåligt, låg och saknade min Alex i för många timmar. Det blir att göra lite läxor, duscha och sen hoppa i säng och försöka att inte sakna min man så mycket inatt (vilket är helt omöjligt med andra ord).  


- Sakni dig! <3

Kommentarer
Postat av: Alex

Sakni dig med älskling :)

2009-03-12 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!