Bilder från sportlovet

LERUM - under my umbrella, ella ella eh eh eh.
Tänk att det är inom samma land som Luleå med en meter snö!


BIO - I taket lyser stjärnorna

SCI-FI MÄSSAN - En av våra spontana idéer när vi lider av tristess.
Man vet aldrig var man hamnar när vi är uttråkade.


DAVID BARCLAY var där - "styr" Yoda och Jabba the Hutt i Star Wars filmerna
som jag förstod det, samt gör rösten till Jabba.

 
Hannibal och en Clone Trooper var där. Alex var nog lite rädd för båda två.


Jag och DANNY TREJO var där. - Asgo kille ju!


-Danny in action-


Mads Mikkelsen var också där.
Jösses va blek jag är!! Hans fejk-bränna får mig bara att lysa ännu vitare.


FIKA på Café Kosmos - bärpaj m. vaniljsås & halloncheesecake och såklart två koppar med varm choklad.
Tro inte att min kille är totalt överromantisk nu. Rosen fick jag faktiskt av en random kille på stan. *tummen upp*


Jag hade på mig min nya klänning och mitt halsbandsur som föreställer ett päron.
Håret var plattat när vi lämnade huset men regnet gjorde sitt, som vanligt.


Världens finaste kille och min allra bästa vän som inte kräver nån styling alls för han är redan perfekt! ♥


Det var de delarna av mitt lov som inte bestod av sjukdomar eller tårar.
Och som vanligt, inget sportande på mitt sportlov haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit vilka fina bilder! Jag blev helt sugen på att åka till Göteborg nu!:D

2009-03-10 @ 21:22:41
Postat av: isabelle

VA? GRÖNA gräsmattor?? Nu blommar löken!



Btw, såg ut att vara sjukt gott fika där på Kosmos! :)

2009-03-10 @ 22:02:41
Postat av: Nathalie

Just därför så ska ni följa med mig nån gång! ;)

2009-03-10 @ 22:14:59
URL: http://nathalej.blogg.se/
Postat av: Mia

Helt fina bilder, coolt att träffa värsta kändisarna ^^

Välkommen tillbak till snön ;)



Och tack :) Jag älskar den klänningen ^^

2009-03-11 @ 12:52:55
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Helle

MADS! Helt klart bäste dansken! Viggo kommer tvåa ;)

2009-03-11 @ 18:05:21
URL: http://halighna.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!