Inatt ska jag nana gott

Jag sov sämst hos min mamma inatt. Jag har både blivit snarkad och hostad rakt i ansiktet av henne, men inatt ska jag sova riktigt förbannat gott i min alldeles egna säng! Imorse hade hon inte heller något som man kunde äta till frukost så istället gav hon mig en påse med ca 450 enkronor till att köpa frukost på stan. HAHAHA! Min mamma alltså, håll de framtida barnbarnen långt borta från den kvinnan. 

Skolan var lugn. Vi satt i fiket och planerade balen, vi blev nästan lite ledsna där ett tag då vi faktiskt insåg att vi kommer att skiljas åt sen. *snyft* Vissa kommer man verkligen att sakna, andra inte alls.

Efter skolan så var det lite jobb, men jag och Linn rymde lite tidigare för att gå på stan som hade kvällsöppet. Där mötte jag upp Sara och Elias. Hade blivit totalförälskad i ett par tan-färgade gladiatorskor med klack för 699 kr. Men jag lyckades stå emot frestelsen och ska istället lägga de pengarna på en välbehövd klippning. Det enda jag köpte på stan var en ny maskara och sen en bok, Slumdog millionaire - ska se filmen, men ville läsa boken först. Gosh, va nyttig jag känner mig! Inga onödiga klädesplagg eller skor, utan en bok. Jag kanske kan rädda min ekonomi trots allt. ;)

Nej, nu måste jag verkligen ringa och kolla om min pojkvän helt har glömt bort mig eftersom att jag knappt hunnit prata med honom under alla projekt som är igång just nu. Sov så gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!