Hosta och sprängande huvudvärk

Nej, jag ska inte haka upp mig på att skriva om mina sjukdomar.

Igår firade vi att Sara och Elias fyllt 18 år. Först var det förfest hos Isabelle. Alltid lika trevligt att komma hem till någon för första gången och få en liten insyn i personens vardag. Sandra och Isabelle hade varit så duktiga och förberett en tårta och hängt upp ballonger lite här och var. När vi satt och åt tårtan (som för övrigt var jättegod!) så spottade en kille ut ett häftstift som gömt sig bland jordgubbarna och grädden! Kan ni fatta hur illa det kunde ha gått? Men som tur var så hände ju inget. Efter ett tag drog vi in till stan och gick på krogen. Något som inte alls var planerat för min del, men det blev ändå bra. 

Idag så blir det nog bara att ta det lugnt, se på Robinson, dricka mycket vatten och sitta inrullad i en filt i soffan.   

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Häftstiftet kommer sent att glömmas... men nog var det trevligt igår :D

2009-03-21 @ 15:05:38
URL: http://isabelita.blogg.se/
Postat av: Bella

jag tyckte vi hade det riktigt trevligt! :D tack för en kanonkväll, igen ;D

2009-03-21 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!