Geek of the week

Förkyldningen blir bara värre och värre ...

Ligger i sängen bland en mönsterhög av underbart mjuka kuddar, snyter mig titt som tätt, pimplar i mig en massa te och ser på Star Wars lll. Kalla mig tönt om ni vill men jag gillar den filmen. Jag har inte sett de äldre filmerna bara de tre nya med söta Hayden Christensen som Anakin, men jag funderar serriöst på att se de gamla filmerna med - bara för att jag är sjuk och ändå ligger i sängen. Man måste ju variera sig lite från Mamma Mia och Twilight.

MOST WANTED just nu!

- Den där vandrande burken påminner mig jättemycket om Wall-E, me like! -

Kan inte jag få en robot när jag fyller 18? Hur praktiskt hade inte det varit? Den skulle kunna ta hand om mig nu.
Eller vänta, det är ju sånt som ens pojkvän ska göra. Älskling kan inte du komma hit och pyssla om mig lite?
Du är ju van vid att jag i princip alltid är sjuk så du borde vara veteran på att ta hand om mig vid det här laget.

Och när du pussar mig på pannan och säger söta saker så blir jag frisk mycket, mycket, snabbare <3

Kommentarer
Postat av: Din Brur

haha bror, jag såg också den filmen ;P

2009-03-22 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!