Bio & hålla handen

Idag var jag för första gången under denna vistelse inne i Göteborg stad. Har länge varit sugen på att bojkotta trenden med att ha skinnjacka på våren och istället köpa mig en snygg jeansjacka. Hittade en idag som var någorlunda snygg och inte alldeles för dyr, men jag avvaktar lite. Det blev i alla fall en söt klänning från Rut m fl. Och som vanligt så fastnade jag för ett dussin par skor men jag jobbar ju på att vara sparsam at the moment så det fick vara.

Under kvällen så blev det i alla fall lite bio - I taket lyser stjärnorna. Filmen var bra men liksom boken så kände jag att den nog är mer riktad mot yngre tonåringar. (Majoriteten i biosalongen var fjortisar = inte stilen, utan 14-åringar)
Men nog blev nog blev det en hel del skratt och tårar under filmens gång och jag blev nästan lite mammasjuk, men bara nästan.

Efter filmen så blev det en mysig kvällspromenad genom stan med min hand sammanflätad med min älsklings. 


I taket lyser stjärnorna är baserad på Johanna Thydells ungdomsroman och hade biopremiär den 30 Januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!