Äntligen fredag

Känns som att jag har väntat på helgen i evigheter och nu är den äntligen här! Men den här helgen kommer bara att bestå av musikal, musikal och musikal. Skönt att få det överstökat i alla fall. Ni kanske redan gissat att det är musikalrep idag igen. PÅ EN FREDAG?! Dessutom så känner jag mig som en gamal kärring som hellre vill vara hemma och se på let's dance finalen eller gå på bio och se Kenny Starfighter filmen. Well, that ain't going to happen. 

För övrigt så var jag på stan och letade efter mitt fjärde par jeansleggins som jag har spanat in. Men de var helt spårlöst försvunna! Det fanns inte ens några stora storlekar kvar, inga alls. Det var som att jag hade inbillat mig hela deras existens. Typiskt, jag som verkligen ville ha dom. Men tänk va pengar jag har sparat genom att låta bli att köpa en massa saker. Amazing! 

Nej, nu ska jag börja läsa min bok och sen hinna med en powernap innan det där förbannade musikalrepet.
C'ya!
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är det för musikal? :) Jag har nämligen blivit inbjuden till en musikal på Örnäset, typ Jesus Christ Superstar(?)

2009-03-28 @ 22:05:51
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, grattis Linnea det är ju vår musikal. ;P

2009-03-28 @ 22:22:22
URL: http://nathalej.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jaså? :D haha! Har tyvärr inte tid att komma, men det vore roligt att se. Hoppas det går bra! ;)

2009-03-29 @ 14:41:06
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!