3 Mars

Bläh, vilket tråkigt väder det är här. Regn, slask, halt och geggigt överallt.  :(

Bara för att min pojkvän är i skola så innebär det inte att jag ligger hemma hos honom och tynar bort. Nejdå, imorse gick jag upp vid halv nio, åt frukost och drack kaffe med hans mamma och lillasyster o var så social som man kan vara. Sen efter det så gick jag med Sofie, min nya lillasyster, ner mot centrum för att tömma apoteket på hostmedicin. Men efter att jag varit på apoteket så fotsatte jag att gå i Lerum. Trots att vädret var skitdåligt så blev det nästan mysigt under mitt lånade paraflax. Sen så fick jag en idé, att hitta Alex skola. En gång för läänge sedan så kom jag ihåg att vi hämtade honom där, med bil. Efter att jag vandrat omkring, i vad jag upplevde som en evighet, så snubblade jag nästan över Lerums Gymnasium. Det var så svårt att låta bli att gå in dit. Men jag vågade gå omkring i korridorerna helt själv så jag gick in i deras bibliotek och slog mig ner vid ett litet bord och läste min dagsfärska Se&Hör. Sen så överraskade jag ju såklar Alex genom att berätta att jag satt där så han smög iväg från lektionen i några minuter för att komma och pussa på mig. 

Nu är jag i alla fall inne i värmen igen och Alex kommer väl hem om drygt en timme. Herregud, vad ska jag göra den här veckan närhan är i skolan? Jag kan ju inte smyga omkring på hans skola varenda dag! Idag hade jag ju som tur var lite ärenden att syssla med - som att gå til apoteket och sen maila runt om lite somarjobb. Har sökt som badvakt till och med! haha, så kommer jag där och springer i slowmotion á la Pamela när någon stackars sate drunknar. That's life! ;)

Har tagit en massa bilder idag men givtvis så fick jag inte med mig sladden till kameran så det blir lite tråkigt utan bilder, men dom kommer senare!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Sofie :)

Storasster :D<3

2009-03-17 @ 09:52:51
Postat av: Sofie :)

Storasster :D<3

2009-03-17 @ 09:54:25
Postat av: Sofie

Storasyster* Sorry det blev 2 gånger ;D

2009-03-17 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!