2 Mars

Milton har fått en ny bästis, min farmor. Hon gullar och pratar bebisspråk med honom hela tiden, matar honom med allt möjligt. Som idag fick han äta hjortkött till frukost. All tjuvmatning leder dock till att han inte äter sin riktiga mat. Men men, farmor verkar trivas med hans sällskap så det får väl vara. Hon borde egentligen skaffa sig en liten vovve som inte kräver så mycket motion nu när hon är så ensam. Hon verkar faktiskt lite sugen på det!

Mamma, pappa och Milton flyger hem till kylan idag medan jag åker vidare till Göteborg. Det gick jättebra att flyga ner med Milton. Han fick sitta i en väska under säter framför mig o agera handbagage. Mille var så snäll och sov under hela resan och han har faktiskt varit överraskande väluppfostrad under hela helgen. Nästan så man blir lite stolt över den lille.

- Farfar Tore med en väldigt liten pappa Olle i famnen -
Igår satt jag och bläddrade i farmors gamla fotoalbum. Älskar svartvita foton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!